sobota, 29 czerwca 2013

INSTAGRAM


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo polubiłam aplikację INSTAGRAM. Jeszcze 3 miesiące temu byłam jej przeciwna, a teraz korzystam prawie codziennie! Lubię obrazy i fotografię wszelkiego rodzaju, dlatego pojawiłam się na instagramie jako @edina_kamila . Zapraszam do śledzenia mnie w tej aplikacji:) Czasami mam dziwne i szalone, ale zawsze pozytywne pomysły na fotografie ;)

I like paintings, photography, so I popped in the instagramie as @edina_kamila. Feel free to follow me in this application:) Sometimes I'm weird and crazy, but always positive ideas for photos;)
































8 komentarzy:

  1. Ja nie mam instagrama, bo jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia :) instagram coraz bardziej popularny..Chyba założe dla Muzetki

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko super ale oddaj mi te buty z 3 zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie buty <3
    Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zapewne dołączę do Instagrama jeżeli wymienię mój telefon na lepszy model :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Legginsy z piorunami, piękne! Gdzie mogę takie zakupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! :)
    _________________________________________________________
    U MNIE ROZDANIE ZAPRASZAM!:) http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń