czwartek, 6 września 2012

Po wakacjach!

Hej, hej! Witam po wakacyjnie i przepraszam za tak długą przerwę, ale wakacje pochłonęły mnie bez reszty. Od 14 sierpnia każdy dzień miałam wypełniony. Zero nudy, trochę pracy, ale takiej przyjemnej. W bliżej nieokreślonym czasie, na bloga będą przybywały nowe elementy.
Dziś zamieszczam kilkanaście prywatnych zdjęć z ostatnich dwóch tygodni :)



















ubrania: z USA, Bershka, Tally Weijl, sh, Fishbone, River Island, House




Mam nadzieję, że Wasze wakacje były udane!
PS. Moje jeszcze trwają właściwie ;)

8 komentarzy:

  1. Te zdjecia Marylin to jakas wystawa?:)

    U mnie tez wakacje hehe. Pozdrawiam z nad morza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest z wystawy w galerii na starym mieście, ale ciii:) bo chyba nie powinnam robić tam zdjęć ;)

      Usuń
  2. Było wspaniale!:D Z niecierpliwością czekam na Twój przyjazd do Torunia! :*
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Iguś :* ja też już się nie mogę doczekać przyjazdu do Torunia!!:D

      Usuń
  3. W zasadzie im mniej wpisów na blogu tym lepiej. Życie się kręci i nie ma czasu na internet! ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie więcej :) Fakt, internet zabiera czas ;)

      Usuń